Повернення і обмін
Обмін та Повернення
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно З законом «Про захист прав споживачів».
Строки Повернення та Обміну
- Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю з покупцем.
Умови Повернення для Товарів Належної Якості
- Поверненню та обміну підлягають лише нові речі у повному комплекті з цілими етикетками.
- Компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
- Обмін та повернення не здійснюється на натільні речі (піжами, комплекти).
Процедура Повернення/Обміну Товару Належної Якості
- Повідомте про намір повернення/обміну за номером +380963370872.
- Відправте товар Новою Поштою, згідно з реквізитами, які надасть менеджер.
- Надішліть № декларації посилки та № банківської картки для повернення коштів на info@vybir.com.ua.
- Після отримання посилки та перевірки товару на відповідність умовам повернення, ми повертаємо кошти на карту або надсилаємо інший товар протягом 3 робочих днів.
Умови Повернення Коштів
- При поверненні товару вартість транспортних послуг дорівнює вартості доставки та оплачується за домовленістю з покупцем.
- У разі безкоштовної доставки покупець оплачує повернення товару за тарифами перевізника.
- Після отримання товару у відділенні Нової Пошти, продавець повертає кошти на карту покупцеві.
- При поверненні товару належної якості доставку та комісії за переказ коштів сплачує покупець.
Реквізити для Повернення
- с. Великі Новосілки
- Відділення Нової Пошти №1
- Телефон отримувача: +380963370872
При отриманні товару на відділенні Нової Пошти, покупець повинен виконати наступні дії:
- Переконайтеся, що упаковка товару не пошкоджена. Зверніть увагу на цілісність скотчу, відсутність розривів, вм'ятин чи інших пошкоджень.
- Відкрийте посилку безпосередньо у відділенні Нової Пошти в присутності співробітника для того, щоб при виявленні пошкоджень скласти відповідний акт.
- Перевірте наявність всіх компонентів замовлення відповідно до товарної накладної або рахунку. Упевніться, що всі речі знаходяться в повному комплекті.
- Огляньте товар на наявність пошкоджень чи дефектів. Особливо уважно перевірте цілісність етикеток, упаковки та відсутність слідів використання.
- Переконайтеся, що отриманий товар відповідає вашому замовленню (розмір, колір, модель та інші параметри).
Складання Акту при Виявленні Пошкоджень:
- Якщо виявлені пошкодження або невідповідності, складіть акт у присутності співробітника Нової Пошти. Збережіть один примірник акту для подальшого звернення до нашої компанії.
- У разі виявлення проблем або питань, негайно зверніться до нашої служби підтримки за номером +380963370872. або на електронну пошту info@vybir.com.ua.