0
Мої закладки 0
0товарів: 0грн. 

Повернення і обмін

Обмін та Повернення

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно З законом «Про захист прав споживачів».

Строки Повернення та Обміну

  • Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
  • Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю з покупцем.

Умови Повернення для Товарів Належної Якості

Процедура Повернення/Обміну Товару Належної Якості

  • Повідомте про намір повернення/обміну за номером +380963370872.
  • Відправте товар Новою Поштою, згідно з реквізитами, які надасть менеджер.
  • Надішліть № декларації посилки та № банківської картки для повернення коштів на info@vybir.com.ua.
  • Після отримання посилки та перевірки товару на відповідність умовам повернення, ми повертаємо кошти на карту або надсилаємо інший товар протягом 3 робочих днів.

Умови Повернення Коштів

  • При поверненні товару вартість транспортних послуг дорівнює вартості доставки та оплачується за домовленістю з покупцем.
  • У разі безкоштовної доставки покупець оплачує повернення товару за тарифами перевізника.
  • Після отримання товару у відділенні Нової Пошти, продавець повертає кошти на карту покупцеві.
  • При поверненні товару належної якості доставку та комісії за переказ коштів сплачує покупець.

Реквізити для Повернення

  • с. Великі Новосілки
  • Відділення Нової Пошти №1
  • Телефон отримувача: +380963370872

При отриманні товару на відділенні Нової Пошти, покупець повинен виконати наступні дії:

  • Переконайтеся, що упаковка товару не пошкоджена. Зверніть увагу на цілісність скотчу, відсутність розривів, вм'ятин чи інших пошкоджень.
  • Відкрийте посилку безпосередньо у відділенні Нової Пошти в присутності співробітника для того, щоб при виявленні пошкоджень скласти відповідний акт.
  • Перевірте наявність всіх компонентів замовлення відповідно до товарної накладної або рахунку. Упевніться, що всі речі знаходяться в повному комплекті.
  • Огляньте товар на наявність пошкоджень чи дефектів. Особливо уважно перевірте цілісність етикеток, упаковки та відсутність слідів використання.
  • Переконайтеся, що отриманий товар відповідає вашому замовленню (розмір, колір, модель та інші параметри).

Складання Акту при Виявленні Пошкоджень:

  • Якщо виявлені пошкодження або невідповідності, складіть акт у присутності співробітника Нової Пошти. Збережіть один примірник акту для подальшого звернення до нашої компанії. 
  • У разі виявлення проблем або питань, негайно зверніться до нашої служби підтримки за номером +380963370872. або на електронну пошту info@vybir.com.ua.
messenger