Гарантія
Гарантія надається терміном від 30 до 180 днів в залежності від типу товару. Гарантійний термін вказаний в гарантійному талоні для кожного типу товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- Програмні продукти і інформацію, які не поставляються разом з товаром і зберігаються або створюються користувачем самостійно.
- Програмні продукти (комп'ютерні програми), які поставляються разом з товарами, на які передбачені ліцензійні права для кінцевого покупця.
- Витратні матеріали (компоненти), які вимагають періодичної заміни при експлуатації товару, а саме пропелери, рами (корпус), чохли, кейси, ремені, шнури для перенесення, монтажні пристрої і інструменти.
- Дані користувача (покупця), які зберігаються або отримані за допомогою товару. Користувач бере на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних і їх захист.
- Акумуляторні батареї.
- Колекторні двигуни.
Виробник / продавець не несе гарантійних зобов'язань в наступних випадках:
- Товар використовувався в цілях, які не відповідають його прямому призначенню.
- Товар використовувався для ведення підприємницької діяльності.
- Якщо товар має сліди спроб некваліфікованого ремонту.
- У разі використання не останньою версією програмного забезпечення товару.
- У разі порушення правил і умов експлуатації, установки товару, які вказані в документації, яка віддається разом з товаром.
- Якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасним випадком, навмисними або неакуратними діями користувача або третіх осіб.
- Якщо дефект викликаний змінами конструкції або схеми товару, його самостійної модифікацією, розбором або відкриттям оболонки товару, підключенням зовнішніх пристроїв, не передбачених виробником в документації.
- Якщо виявлені пошкодження, які викликані дією вологи, високих або низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин.
- Якщо дефект викликаний внаслідок природного зносу частин у випадках перевищення норм звичайної експлуатації, а також корпусних елементів товару.
- Якщо потрібно чистка окремих комплектуючих деталей.
- Якщо серійний номер, марка водонепроникності, марка відповідності або інші мітки виробника відображають ознаки фальсифікації або підробки.
- У разі падіння або перегріву, які викликані помилкою пілота, але не через заводський брак.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі недоліки літальних апаратів та інших технічно-складних побутових виробів:
- Пошкодження, викликані необережним поводженням і недотриманням правил догляду за товаром, які викладені в документації.
- Механічні ушкодження, які відбулися після передачі товару покупцеві.
- Пошкодження, отримані в результаті використання товару в несприятливих погодних умовах (сильний вітер, дощ, піщані бурі і т.д.).
- Пошкодження, викликані польотами, які не передбачені офіційними керівництвом (документацією).
- Пошкодження викликані несанкціонованою зміною плати, невідповідністю або зловживанням батареєю або зарядним пристроєм.
- Пошкодження, викликані польотом з застарілими або пошкодженими деталями.
- Пошкодження, викликані роботою з вагою більше, ніж допустима для безпечного польоту в офіційній інструкції (документації).
- Пошкодження, викликані ненадійними або несумісними (не рекомендовані виробником) сторонніми деталями.
- Пошкодження, отримані при експлуатації товару в місцях підвищеної електромагнітної середовища (Видобувні виробництва, вежі радіостанцій, кабелі високої електронної напруги, підстанції і т. д.).
- Пошкодження, викликані експлуатацією товару з розрядженими або дефектними батареями.
- Пошкодженнями, викликані використанням апарату в середовищі з відомими перешкодами від інших бездротових пристроїв (передавачі WI-FI і т. д.).
Продавець і виробник знімають з себе будь-яку відповідальність за можливу шкоду, прямо або побічно нанесену товаром, зокрема:
- Збиток, який виник внаслідок умисних або ненавмисних дій покупця (користувача) або третіх осіб;
- Збиток, нанесений домашнім улюбленцем, майну у випадках, коли це сталося в результаті недотримання правил і умов експлуатації, установки та використання товару;
- Будь-яка шкода, пряма, випадкова, пряма або непряма, включаючи економічні і нематеріальні втрати (реальні збитки), упущену вигоду, доходи; втрату інформаційних даних тощо. Вищевказаний перелік не є вичерпним.